Translate

torsdag den 24. maj 2012

Så er Fashion Dust en realitet

Rigtig hjertelig velkommen!

Endelig er min blog gået i luften, og jeg glæder mig til at komme i gang med at skrive, fortælle og vise jer alle, hvordan moden og skønheden kommer til udtryk på min måde.Jeg har altid interesseret mig for mode, og får jeg lov, kan jeg bruge timevis, helst dagevis med at læse modeblade- og blogs: se de nye trends, de smukke billeder og spændende artikler om designere fra både ind- og udland.

Nu ønsker jeg ikke, at denne blog kun skal være en en-vejs kommunikation, så jeg vil også gerne have jer læsere af bloggen med på banen, så tøv ikke med at smide en kommentar, eller to, eller tre, eller skriv til min mail: fashiondustdk@gmail.com hvis du har noget på hjertet.

LAD OS SÅ KOMME I GANG MED AT BLOGGE!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar