Translate

lørdag den 4. august 2012

Læbe pleje

Jeg bruger læbepomade hver dag, og har gjort det i mange år. Jeg har prøvet utallige mærker - billige som dyre - og jeg har nu fundet mine favoritter, som jeg bruger på skift:

Decubal lips og dry spots balm bruger jeg når jeg har brug for pleje uden for meget skinnende effekt. Den en desuden uden parfume, hvilket er dejligt oven på fx. læbestift.
Eight Hour Cream fra Elisabeth Arden bruger jeg altid om vinteren, hvor den er genial til mine tørre vinterlæber.

Én gang om dagen bruger jeg Lip Scrub efterfulgt af Lip Slip fra Sara Happ. Med Lip Scrub exfolierer du blidt læberne med en formel baseret på sukker tilsat smags ingredienser som f.eks. mandel, peppermynte og chokolade. Jeg bruger den med mandel, som smager dejligt af marcipan. Jeg afslutter med Lip Slip, som er en læbe balsam også fra Sara Happ, der giver de blødeste og mest gennemfugtede læber.

Hvad gør du for at pleje dine læber?

Besøg Fashion Dust på Facebook: Fashion Dust , på Pinterest: Fashion Dust , og på Twitter: Fashion Dust

Du kan kun få den på apoteket til ca. kr. 60.-

Du kan bl.a. få den i Magasin til ca. kr. 200.-

Du kan købe den her: minlillebutik

Du kan købe den her: minlillebutik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar