Translate

lørdag den 23. juni 2012

Mine 10 Must-haves til en dag på stranden

Jeg venter med længsel på sommeren, hvor dagene bliver mange til stranden, og til sådan en tur er der naturligvis nogle basis ting, som bare skal med, og her får du mit bud på god stil til en varm og solrig dag på stranden:


Nr.1
Hvid sommerbluse fra www.trendyshop.dk til kr. 499,95
Luftig, let og romantisk bluse vil passe perfekt til cowboy shortsene.




Nr.2
Shorts fra h&m til kr. 199,-
Denim shorts er min favorit, så naturligvis skal jeg have et par på til stranden.

Nr.3
Søstjerne sandaler fra notonthehighstreet.com til euro 93,25
De her sandaler er lige min stil. De er så søde, smarte, anderledes og de passer perfekt til en strandtur.
De sender til Europa, dog skal der tillægges fragt.


Nr.4


Tom Ford solbriller fra smartbuyglasses.dk på tilbud lige nu til kr. 1.421,95
Mine Tom Ford solbriller er de fedeste solbriller jeg har, de sidder som de skal, er superflotte i designet, og så er de bare lækre at se på. Jeg har dem i sorte, men kunne godt fristes til at købe dem i en anden farve! Britney spears og Kronprinsesse Mary bruger også denne model.

Nr. 5

Tankini fra www.bonaparte.dk på tilbud lige nu til kr. 89,95 for bikini top og kr. 69,95 for bikini trusse
Denne her kunne jeg godt tænke mig. Den er så fin, og den giver god støtte til brysterne, og trusserne skjuler maven(dellen på maven).

Nr. 6
Essie neglelak i farven cantaloupe fås i bl.a. Matas til kr. 99,95
Den farve minder mig så meget om sommer, og den er flot på både hænder og fødder når huden er blevet flot sommerbrun. Den skal med mig på stranden:-)

Nr. 7
Panama hatten, som også de kongelige går med, fås bl.a. hos www.hatteshop.dk til kr. 800,-.
Den skal helt klart være min sommerhat i år.

Nr. 8

Eight Hour Cream fra Elisabeth Arden og vandfast mascara fra Maybeline. Begge dele kan bl.a. købes i Matas.
Når jeg skal til stranden bruger jeg kun min vandfaste mascara fra Maybeline, og min 8 hour cream til læberne. Den kan jeg ikke undvære til mine tørre læber.

Nr. 9
Solcreme fra La Roche-Posay. Fås kun på apoteket.
Alle mine solcremer er fra La Roche-Posay. Dem har jeg købt de seneste år, og jeg er meget glad for dem. De passer godt til min sarte hud.

Nr. 10
Strandtaske fra www.have.zibb.dk til kr. 199,-
Lækker strandtaske, hvor der kan være meget i. Det er vigtigt, når jeg skal til stranden, og denne her passer godt til mig og min stil. Du kan få den i andre farver end mørkeblå.

Udover det skal jeg selvfølgelig have en god bog, vand, sandwich og frugt med til stranden.
Hvad har du med når du tager til stranden?

RIGTIG GOD SOMMER!




6 kommentarer: