Translate

fredag den 1. juni 2012

PARIS HILTON & de pink såle

Paris Hilton har lavet, efter min mening, en lækker og moderne sko kollektion, som består af heels, wedges, sexede stiletter, flats, støvler og brude sko i de flotteste farver og former. Paris Hilton er personligt med til at vælge farver, design, materialer og stil til skoene, og alle skoene har en lille ekstra hjerteformet sål i rosa syet ind i indersålen, som gør det muligt at danse hele natten uden at få ømme fødder - hvor col er det lige?
Og skoene har pink såle, så ligemeget hvilken vinkel du ser skoene fra er de smukke at kigge på.

I Danmark kan du bl.a. købe dem hos Heppo.dk: Paris Hilton sko kollektion  eller hos 
Brandos.dk: Paris Hilton sko kollektion
De har dog kun et lille udvalg af sko kollektionen.

Vil du have flere at vælge imellem skal du købe dem i Usa, hvor jeg har fundet følgende webbutikker der alle sender til Danmark. Husk dog, at du skal betale told og skat oveni til Danmark. Hvor meget ved jeg ikke, men det kan du få oplyst hos skat.







Der ligger mange flere billeder af de flotte sko på facebook: Fashion Dust & pinterest: Fashion Dust

Jeg har endnu ikke besluttet mig for hvilket par jeg skal købe endnu, men det er helt sikkert, at der SKAL stå et par Paris Hilton sko i min garderobe.

Har du fundet dine yndlings eller nøjes du med at kigge?

2 kommentarer: