Translate

torsdag den 13. december 2012

Ekstra pleje til mit vintertørre hår

Efter anbefaling fra min dygtige frisør har mit tørre, naturkrøllede hår brug for ekstra meget pleje grundet kulden, frosten og det tørre vejr.
Derfor har jeg købt de lækre produkter fra Orufluido: Shampoo, hårkur og hårolie. Produkterne tilfører rigtig meget glans og pleje uden at klaske eller tynge håret, og de dufter mildt og skønt af vanille. Du skal heller ikke bruge ret meget hver gang, da produkterne er meget drøje i brug.

Jeg vasker mit hår 3 gange om ugen, hvor jeg bruger shampooen og derefter hårkuren, som jeg lader sidde i håret, mens jeg vasker mig på kroppen. Ren win-win!!!! Hårkuren SKAL kun i det lange hår - endelig ikke i hovedbunden, da det ikke er der, det skal virke.

I mit håndklædetørre hår kommer jeg Foxy Curls fra Bed Head i, til at fremhæve og style mine naturkrøller. Til slut kommer jeg nogle dråber af hårolien i mit hår og lader det enten lufttørre eller føntørrer det. 

Når jeg skal restyle mit hår imellem hårvaske bruger jeg Foxy Curls og hårolien i tørt hår.

Min dygtige frisør, Louise Hartmann, arbejder hos Dorte E Coiffure i Højby, Odense(Tlf.: 65920202), hvor mine hårpleje produkter også kan købes, og lige nu har de gode juletilbud på Orufluido produkterne. Måske en julegaveidé eller ekstra forkælelse til dig selv :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar