Translate

mandag den 17. december 2012

Jeg har krise..........

Hår krise!!!!!!!

Jeg har naturkrøller og jeg prøver med al magt at få langt hår, men lige nu er jeg ikke glad for mit ustyrlige hår, og jeg overvejer kraftigt at blive klippet korthåret, selvom jeg har kæmpet i lang tid for at få det så langt, som det er nu.

Min plan er, at jeg vil have Langt-Hollywood-hår-med-store-bløde-krøller, men for at få det med mit tørre hår der er ødelagt i spidserne har jeg fået "strenge ordrer" fra min skønne frisør, Louise Hartmann, om at blive klippet hver 6-8.uge, spise silica tabletter hver dag for stærkere og sundere hår og pleje mit hår med en ekstra god shampoo, hårkur - og olie, som i kan læse om i mit indlæg her: 
For at gøre det nemmere at overleve overgangen fra nu til det bliver langt har min skønne og dygtige frisør, Louise Hartmann(som i nok allerede har bemærket kan jeg ikke rose og anbefale hende tit nok!), vist mig, at jeg kan få sat extensions på, og jeg siger jer, at det så godt ud. Mit hår blev fyldigt, lækkert og flot, så det er helt klart en mulighed jeg vil benytte mig af, såfremt jeg vælger det lange hår.

Min hår dag i billeder:

Sådan her så mit hår ud i morges efter hårvask og brug af krøllecreme og hårolie







Jeg har ladet mit hår lufttørre og ellers ikke gjort noget ved det, så sådan her så mit hår ud her til aften efter en dag, hvor det har levet sit helt eget liv med hvirvler, krøller og krus efter en tur i fugtigt vejr på vej hjem fra arbejde






Og jeg husker at tage mine 3 Silica tabletter - hver dag for hud, hår og negle




Og sådan skal mit Hollywood hår se ud

Jeg ved godt, at deres hår er stylet, men det er i den stil mit hår skal se ud.

Hvad siger i til det? 
Skal jeg holde ud eller klippe det kort?
Har i nogle gode tip til at pleje tørt hår og naturkrøller?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar